میز و صندلی

ساخت وبلاگ

در خرید لوازم خانه یکی از وسایل مهمی که به آن توجه بسیاری می‌شود، صندلی اپن است. ممکن است از صندلی های اپن در فضاهای مختلف خانه و یا محل کار استفاده نمایید پس مهم است که از قیمت صندلی اپن آشپزخانه آگاه باشید. استفاده از صندلی اپن باعث می‌شود ظاهر و فضای خانه شیک‌تر و مدرن‌تر به نظر بیاید. اما در خرید صندلی اپن باید علاوه بر زیبایی های صندلی به قیمت صندلی اپن آشپزخانه نیز توجه نمود تا میزان هزینه برای تهیه محصول مشخص گردد. در اصل ویژگی های صندلی اپن هستند که در قیمت محصول تاثیر بسزایی می‌گذارند. این ویژگی ها باعث می‌شود تا در هنگام نشستن بر روی صندلی احساس راحتی بیشتری داشته باشید و ستون فقرات و گردن در زاویه درستی قرار بگیرند. اگر شما هم به دنبال خرید صندلی اپن هستید و قیمت صندلی اپن آشپزخانه مسئله مهمی برای شما است با ادامه مطلب همراه ما باشید.

انواع صندلی اپن آشپزخانه

قبل از خرید صندلی اپن آشپزخانه باید از مدل های مختلفی که از این صندلی در بازار موجود هست و قیمت صندلی اپن آشپزخانه آگاه باشید تا با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را تهیه فرمایید.

صندلی اپن آشپزخانه چهارپایه یا تک پایه؟

تک پایه

 صندلی های اپن تک برای دکوراسیون هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که حالت مدرن‌تری داشته باشند. قیمت صندلی اپن آشپزخانه تک پایه می‌تواند متفاوت باشد و بسته به نوع مواد مورد استفاده در ساخت آن دارد. پایه‌ های صندلی اپن تک پایه از جنس آهن و فولاد هستند که مقاومت صندلی ار افزایش می‌دهد.

چهار پایه

این نوع از صندلی های اپن دارای چهار پایه هستند که طراحی آنها کمی متفاوت‌تر می‌باشد. صندلی اپن چهارپایه را می‌توان در اکثر سبک های دکوراسیون استفاده نمود و طراحی زیباتری در دکوراسیون خانه ایجاد کرد. پایه های این نوع صندلی باعث می‌شود تا تعادل بهتری داشته باشد و احساس راحتی بیشتری داشته باشید. قیمت صندلی اپن آشپزخانه چهارپایه نیز بسته به کیفیت آن تعیین می‌شود.

صندلی اپن با پشتی یا بدون پشتی؟

یکی دیگر از دسته بندی ها در انواع صندلی اپن آشپزخانه وجود پشتی در صندلی است. صندلی های بدون پشتی کوچکتر بوده و ظاهر جمع و جور تری دارد که می‌توان در فضاهای کوچکتر نیز از آن استفاده کرد. قیمت صندلی اپن آشپزخانه بدون پشتی بستگی به استفاده از مواد مختلف در ساخت آن دارد. در ساخت صندلی اپن می‌توان چوب، فلز و یا پلاستیک بکار برده شود.

در عوض صندلی اپن با پشتی ارتفاع آن بیشتر است و وجود پشتی در آن باعث می‌شود تا به قسمت های مختلف بدن آسیبی وارد نشود. قسمت پشتی صندلی ارتفاع کمی دارد و در اکثر موارد به شکل نیم دایره است. اگر برای مدت زمان بیشتری می‌خواهید از صندلی استفاده نمایید نوع با پشتی برای استفاده مناسبتر است. قیمت صندلی اپن آشپزخانه با پشتی می‌تواند بیشتر از سایر صندلی ها باشد.

رنگبندی صندلی

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در قیمت صندلی اپن آشپزخانه نوع رنگبندی صندلی است. رنگ صندلی اپن باید با توجه به دکوراسیون محیط انتخاب گردد تا تضاد نامناسبی در فضای خانه صورت نگیرد. در اکثر صندلی های اپن امکان سفارشی سازی با رنگ دلخواه وجود دارد.

جمع بندی

صندلی های اپن یکی از وسایل ضرروی در هر خانه و آشپزخانه به حساب می‌آید. در این مطلب با انواع صندلی های اپن در دسته بندی های مختلف آشنا شدیم و عوامل تاثیرگذار در قیمت صندلی اپن آشپزخانه را بررسی نمودیم. برای خرید صندلی اپن آشپزخانه و مشاهده قیمت صندلی اپن آشپزخانه می‌توانید به فروشگاه چیرشاپ مراجعه نمایید.

میز و صندلی...
ما را در سایت میز و صندلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : chairseo chairseo بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 13:22

در دنیای مدرن امروزی که اکثر مشاغل به صورت اداری و پشت میزی هستند، نقش مبلمان و صندلی  های اداری بسیار بیشتر شده است چرا که افراد در طول روز بیشترین ارتباط را با صندلی دارند و باید از بهترین صندلی اداری استفاده نمایند تا احساس راحتی داشته باشند. یکی از انواع صندلی ها که در ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرد صندلی اداری است. کارمندان برای ساعت ها پشت میز می‌نشینند و بیشترین فشار به کمر و گردن خود وارد می‌نمایند. استفاده از بهترین صندلی اداری باعث می‌شود تا این مشکلات به حداقل برسند.

بهترین صندلی اداری باید در فاکتورهای زیادی مثل قابلیت تنظیم ارتفاع، پشتی مناسب و دسته ها مناسب باشد. مهم‌ترین دلیل استفاده از این نوع صندلی ها مراقبت از ستون فقرات و عضلات کمر است که باید به آنها توجه ویژه‌ای نمود. در این مقاله قصد داریم تا عوامل مهم در انتخاب صندلی اداری را بررسی نماییم. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

دلیل استفاده از صندلی اداری

بهترین صندلی اداری باید ناحیه گردن و کمر را به طور کامل پوشش دهد.همچنین در هنگام نشستن باید قسمت های سر، شانه، و ستون فقرات کمترین فشار وارد شود. ساخت صندلی های اداری باید به نحوی باشد که قسمت گودی کمر را بپوشاند چرا که آسیب های بلندمدت ناشی از این ناحیه است.

 در یک شرکت و یا مجموعه انتخاب صندلی اداری باید بر اساس نوع استفاده و کاربردی که برای هر یک از کارکنان دارد، صورت گیرد. به عنوان مثال اگر فردی به عنوان منشی مشغول به کار است باید صندلی راحتی داشته باشد چرا که مدام در حال نشست و برخاست است. بنابراین صندلی اداری باید از مقاومت و دوام خوبی برخوردار باشد. بهترین صندلی اداری بر اساس فرم بدن انسان طراحی می‌شود تا بتواند نواقص را پوشش دهد و فشار وارده به کمر و گردن را کاهش دهد.

تفاوت با سایر صندلی ها

بهترین صندلی اداری نسبت به سایر صندلی ها دارای تفاوت هایی است که این محصول را متمایز می‌سازد. این نوع صندلی به صورت کم جا تر است و در فضاهای مختلفی می‌توان از آن استفاده نمود. بهترین صندلی اداری را می‌توان برای مدت زمان بیشتری استفاده نمود چون از مواد با کیفیتی ساخته می‌شود. جابجایی این صندلی راحت است و می‌توان آن را از محیطی به محیط دیگر جابجا نمود. این نوع صندلی از پشتی بزرگتری برخوردار است و درد های مربوط به ناحیه پشت را کاهش می‌دهد.

ویژگی های صندلی اداری 

طراحی صندلی اداری باید به گونه‌ای باشد که نواحی ستون فقرات، گردن و نواحی پایین‌تر را به خوبی پوشش دهد. در محیط های اداری افراد معمولا در حرکت هستند و نشست و برخاست زیادی دارند پس صندلی اداری باید از مکانیزم های حرکتی مناسبی برخوردار باشد. در هنگام نشستن گردش خون در پاها بسیار مهم است و نباید نشستن بر روی صندلی موجب اختلال در آن شود. قسمت پشتی بهترین صندلی اداری  باید به گونه‌ای باشد که قابلیت ارتجاعی داشته باشد و سر و گردن دچار خستگی و درد عضلانی نشود.

خرید بهترین صندلی اداری

پس متوجه شدیم که استفاده از بهترین صندلی اداری می‌تواند تا چه حد در سلامت و کار ما مهم باشد و اگر به این مسئله توجه نداشته باشیم، می‌تواند منجر به مشکلات زیادی گردد. امروزه صندلی های اداری زیادی در بازار موجود هستند که ممکن اسن بهترین کیفیت را نداشته باشند. برای مشاهده و خرید بهترین صندلی اداری می‌توانید به فروشگاه اینترنتی چیرشاپ مراجعه نمایید و با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت مواجه شوید.

میز و صندلی...
ما را در سایت میز و صندلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : chairseo chairseo بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت: 13:22